Paradigmeskiftet
Den digitale omveltningens tidsalder
Store og små digitaliseringsprosesser foregår nå, er planlagt eller under planlegging, i de aller fleste bedrifter. Allegro kan bistå i digitaliserings-prosesser i din bedrift, uansett hvilken skala det er snakk om.
Nedgangen i salgstall for trykte medier i de senere år er dramatisk og tyder på at trykte medier er døende. Flere hevder at print allerede er helt dødt, også som annonsemedium. Det er ingen hemmelighet at hele mediebransjen er under stor omveltning. Dette er i praksis et paradigmeskifte.
Vi lever virkelig i de nyttige, nyskapende og «kule» appenes tidsalder, og det er kanskje riktig at trykt presse har mistet sin posisjon som opinionsskaper hos folk flest: Vi ser TV i opptak, når vi ønsker det, om vi i det hele tatt ser på TV eller hører på radio lenger. Ting tyder på at den yngre garde gjør begge deler i stadig mindre grad. Kanskje går det i HBO og Netflix, ulike online leiefilm-løsninger, tidvis også piratkopiering og apper «vi voksne» enda ikke har funnet ut av, eller aner at eksisterer.
Kanskje liker du at TV nå er i ferd med å bli en skybasert løsning som følger deg rundt om i verden. Samtidig spør du deg, kanskje, som bedriftsleder: Hvor skal jeg nå legge «trøkket»?
Hvilke prioriteringer skal jeg gjøre for å lede min bedrift inn i fremtiden på en taktisk god måte? Hvordan når jeg nå de unge? Hvordan når jeg de gamle?
Vi er i en tid hvor brukeren og brukeropplevelsen aldri før har står mer i fokus. Alle apper og nettløsninger fokuserer på fleksibelitet og anvendelighet, intuitiv navigering, kjapp menystyring, rask og god oversikt, integrasjon av løsninger på tvers av alle plattformer og enheter i ditt eget nettverk.
Snakk med oss i Allegro om du ønsker en nærmere prat rundt digital strategi.