Byrået der kommunikasjon møter teknologi

Allegro startet opp som et reklamebyrå i Sandefjord for over 25 år siden. Vi er 38 medarbeidere, har kontorer i Sandefjord, Tønsberg og Drammen – og har alt fra små lokale virksomheter til globale merkevarer på kundelisten.

Klassisk byråkompetanse, eksempelvis godt håndtverksmessig design og strategisk kommunikasjon, utgjør fremdeles en viktig kjerne av vår virksomhet - samtidig som ny teknologi krever ny kompetanse.

I Allegro har vi vektlagt å få erfarne kommunikatører inn i de digitale prosessene, og digital tenkning inn i de kommunikative prosjektene. Med på laget har vi unge og innovative utviklere som er spesialister og spydspisser innenfor sine respektive fagområder, og som har tatt andre veier inn til vår bransje enn via tradisjonelle «byråveier». 

I Allegro har vi et mål om å være store nok til å ha mange spesialister. Dét øker innovasjonsevnen og optimerer kundeopplevelsen i våre prosjekter. 

I fremveksten av nye teknologiske plattformer, virkemidler og omstillinger har vi ikke glemt å ivareta vårt sterke fokus på eksempelvis smakfull og tidsriktig design og god, effektiv kommunikasjon i alle kanaler. Gjerne også med fokus på konkrete resultater i henhold til avtalte milepæler og trinnvise mål med aktivitetene. 

Vi ivaretar dine kommunikasjonsutfordringer 

Siden vi kan skilte med et titalls egne utviklere i hus blir symbiosen av teknologi og kommunikasjon mer tydelig og nevenyttig hos oss enn hos byråer som outsourcer utviklingsbiten. Allegro ivaretar dine kommunikasjonsutfordringer. Vi er tett på selv de mest avanserte teknologiske prosessene, og kan dermed levere gode, overraskende og originale løsninger som gir best mulig stopp-effekt i markedet, og fornøyde kunder generelt.  

Allegro skal være ledende på følgende områder: 


Både små og store kunder blir ivaretatt og prioritert under våre vinger. Vi tar gjerne et møte, en kaffe og en nærmere prat i nær fremtid.

Nøl ikke med å ta kontakt med oss!